lunes, 3 de septiembre de 2018

Consulta de qué están hablando las personas en tu grupo ‎מוצילר - דרום ומרכז אמריקה | 2018-2019‎

  Consulta de qué están hablando las personas en tu grupo ‎ מוצילר - דרום ומרכז אמריקה | 2018-2019 ‎       Ruth Malka 2 de septiembre a las 05:16   *מחלת גבהים- כדורי גובה* אז אחרי חודש וחצי בפרו שבו הנושא החם הוא מחלות גבהים וכדורי גובה לקחת כן/לא. מעבירה הודעה ששלח לי חיים, מטייל לא צעיר במיוחד שעשה איתנו את הסנטה קרוז. בבקשה תשמרו על עצמכם! היי רות, אני כותב לך עכשיו בקצרה ואני אשתדל להעביר הלאה: רחל, אשתי, דיברה היום עם פרופ' אלי שוורץ, רופא המטיילים, בעניין אי לקיחת כדורים נגד תופעות העליה לגבהים והשמועות המופצות שזה לא בריא ומזיק.... Ver más   Me gusta Comentar Compartir    
   
 
   Facebook
 
   
   
 
Consulta de qué están hablando las personas en tu grupo ‎מוצילר - דרום ומרכז אמריקה | 2018-2019
 
   
Ruth Malka
2 de septiembre a las 05:16
 
*מחלת גבהים- כדורי גובה*

אז אחרי חודש וחצי בפרו שבו הנושא החם הוא מחלות גבהים וכדורי גובה לקחת כן/לא.
מעבירה הודעה ששלח לי חיים, מטייל לא צעיר במיוחד שעשה איתנו את הסנטה קרוז.
בבקשה תשמרו על עצמכם!

היי רות, אני כותב לך עכשיו בקצרה ואני אשתדל להעביר הלאה: רחל, אשתי, דיברה היום עם פרופ' אלי שוורץ, רופא המטיילים, בעניין אי לקיחת כדורים נגד תופעות העליה לגבהים והשמועות המופצות שזה לא בריא ומזיק....Ver más
 
Me gusta
Comentar
Compartir
 
 
   
   
 
Leer publicación
   
Editar configuración de correo
 
   
   
 
Este mensaje se envió a consultoraticdigital.entrerios@blogger.com. Si no quieres recibir estos mensajes de Facebook en el futuro, cancela tu suscripción.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, 1 Facebook Way, Menlo Park, CA 94025
   
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario